fbpx
תכנון מערכת קדמה סולארי

תכנון מערכת סולארית

תנו לנו להרגיע אתכם ולהבטיח לכם שתכנון מערכת סולארית על גגות מבני מגורים או מסחריים - הוא כבר מזמן לא עניין מסובך!

תכנון, היתרי בניה ותקני רישוי למערכות סולאריות

תנו לנו להרגיע אתכם ולהבטיח לכם שתכנון מערכת סולארית על גגות מבני מגורים או מסחריים – הוא כבר מזמן לא עניין מסובך! ​רבים פונים אלינו עם חששות מההליך הבירוקרטי, חוששים שתהליך התקנת המערכת הסולארית עצמה יהיה מסורבל, וההתנהלות מול חברת החשמל תהיה מרוכבת – אז אנחנו שמחים לבשר ולפשט לכם את התהליך:

​בשביל להקים מערכת סולארית לייצור חשמל בגג בבית הפרטי שלכם, בגג בעסק שלכם או אפילו על סככה לול או חממה, כל שנצטרך הוא טופס 4 שיוכיח כי הנכס בבעלותכם, לכל השאר ההיתרים והאישורים אנחנו נדאג בשבילכם! מדינת ישראל מעודדת באופן פעיל ייצור חשמל ממקורות אנרגיה מתחדשות בניהן כמובן חשמל סולארי ולכן חשוב להבין כי המדינה אינה שמה מחסומים אלא להפך, היא מעודדת ונותנת תמריצים למי שמקים גג סולארי.

 

אסדרות עדכניות של רשות החשמל

האסדרה במדינת ישראל קובעת מחיר לקוט"ש בהתאם להספק המערכת, כלומר:

​עבור 15 הקוט"ש הראשונים = 0.48 ש"ח לקוט"ש
בעיקר לגגות של בתים פרטיים או שניתן לחסוך בחשמל ולמכור את העודפים לחברת החשמל.

עבור הקוט"ש ה-16 עד ל-100 קוט"ש = 0.41 ש"ח לקוט"ש
בעיקר מופנה לגגות של מבנים מסחריים חקלאיים ועוד.

מעל הקוט"ש ה-100 = 18.91 אגורות לקוט"ש
ובמקרים כאלה יש להשתתף במכרז מול חברת החשמל שתבחר את מי שמציע את המחיר הנמוך ביותר.

לקריאת האסדרות העדכניות באתר "רשות החשמל": לחצו כאן >>>

 

שאלות נפוצות בנושא תכנון מערכת סולארית

התקנת מערכת סולארי לוקחת בין 3 ל 5 ימים, כל מהלך ההתקנה מתבצע על גג הבית ולכן אם יש גישה חיצונית לגג אין צורך בכניסה או באנשי הבית שיהיו נוכחים. ביום האחרון של ההתקנה יש צורך בגישה לארון חשמל של הבית כדי לחבר את המערכת לחשמל, לכן נמליץ כי ביום זה תהיו נוכחים בזמן החיבור.

 

ההתקנה בפועל של מערכת סולארית אורכת ימים בודדים. התהליך כולו, מרגע ההחלטה ועד חיבור המערכת לרשת החשמל אורכת כ 3 חודשים לטובת המצאת האישורים הרלוונטיים מהגורמים השונים.

 

אפשר להכניס את המערכת תחת – "ביטוח תכולת מבנה" אך חשוב להדגיש כי המערכת שלנו מגיעה עם אחריות ל 12 שנים על המצב הפיזי של המערכת כולה ושל הפאנלים הסולאריים בפרט.

 

אנחנו בקדמה סולארי ממליצים למקסם את המערכת הסולארית על כל גג וגג, לעיתים קרובות יש צורך להזיז מזגנים ואת מערכות חימום המים על גג ביתכם לאזורים שבו הם לא יפגעו בתפוקה של הפאנלים הסולאריים וככה נוכל להתקין עוד פאנלים סולאריים על הגג – ולהרוויח יותר כסף מהשמש!

 

 

תוכן העניינים במאמר
מחבר המאמר
קדמה סולארי
קדמה סולארי

קדמה סולארי הוקמה בשנת 2016 ע"י שלושה שותפים שעלו לישראל מארה"ב עם תחושה של שליחות.
קדמה סולארי מתמחה בתכנון והתקנת מערכות סולאריות על גגות מבנים פרטיים ומסחריים והפכה להיות אחת השחקניות המובילות בענף הסולאר בישראל.

מאמרים נוספים
בחלק הזה של סדרת המאמרים "הכרת את המערכת" נדבר על קווי החשמל המובילים את ה"חשמל הטרי" מהפאנלים אל עמדת הממיר. נדבר על הרכיבים: האופטימייזר, כבלי ה-DC והארקה.
בחלק השני בסדרת המאמרים "הכר את המערכת" נכיר את התשתית המבנית של המערכת, בשמה הנפוץ יותר - הקונסטרוקציה.
בסדרת המאמרים "הכר את המערכת הסולארית" נעבור על כל חלקי המערכת בין אם בנתונים פיזיים, באישורים אשר צריך להמציא או בסטנדרטים אשר יביאו למימוש הפוטנציאל של מערכת סולארית על הגג שלכם.
כמה המערכת שלכם תרוויח?

מלאו את הטופס ויועץ של קדמה סולארי יחזור אליכם בהקדם, עם פרטים מלאים והצעת מחיר משתלמת במיוחד.